fredag 31 januari 2014

Vinylförvaring ......


...... vi tillhör vinylgenerationen, maken och jag. Vilket för våran del betyder många, många vinylskivor som står i ett stooort ekskåp. Ett stabilt ekskåp som skulle vara perfekt att förvara annat tungt i (typ serviser och sånt).


Nu tänkte jag att äppellådor skulle kunna vara perfekt förvaring för vinylskivor, det återstår att se om maken tycker detsamma ;-)
Dessvärre inser jag att två, tre äppellådor också tar plats, dessutom blir det inte helt enkelt att dammsuga under dem :o Men försöka duger!


Dagens efterlängtade möte med min underbara frisör avlöpte som förväntat, perfekt resultat :)) Snart tar vi fredag och börjar så smått att njuta av helgens ledighet.

Ha en härlig fredagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Du har gjort den blundern att ha skivorna i lådor, och fy såå dammigt det blev.Råder dig att tänka om.
Ha en fin fredag( NU får vi vår beskärda del av snön usch....)
kram Meta

Scottish Moments sa...

Älskar äppellådorna! Precis min smak!! :)
Vill passa på att tipsa om att jag har en tävling inne hos mig så titta gärna in o delta. Då blir jag glad!
Kram från Skottland