onsdag 8 januari 2014

Lite, lite, lite .........


...... med betoning på lite (har ni kanske redan förstått), men i alla fall, försöker förstärka vårkänslan med hjälp av mina vita pärlisar :-)

Är det bara jag som märker det? Jag tycker minsann att det har blivit lite ljusare på eftermiddagarna!

Värmen i växthuset är avstängd och jag måste vattna. Fikonen växer, citrusarna knoppas och rosmarin i full blom. Det är lite svårt att veta vilken årstid det är just nu, men jag njuter.

Solen tittade in en liten, liten stund på lunchen och ........ det räckte för att liva upp min dag :-) Även om jag får hålla mig till att le, istället för att skratta :o
Sträckte mig på gymmet igår och det känns vill jag lova - men jag tröstar mig med att om jag kan sträcka mig finns det någonstans en dold muskel ;-) Bara att träna fram den till bikini-säsongen!

Ha en härlig avslutning på onsdagskvällen. Tjingeling ♥

Inga kommentarer: