lördag 28 december 2013

Tio saker ni, kanske, inte vet .....


....... för ett tag sedan blev jag förärad en solskensaward av Meta med bloggen Blommor och sånt med koloni. Därmed ska jag också avslöja tio saker om mig själv och skicka awarden vidare till tio bloggare som förgyller tillvaron.

1) Jobbar gärna med händerna, men kan inte såga eller slå i en spik rakt
2) Är en hejare på att planera
3) Samlar på gamla köksredskap (andra gamla prylar också)
4) Drömmer om att bo i ett skånskt slott med en medelhavsträdgård
5) Har 17,7 i handicap
6) Gräver inga gropar åt andra, eller mig själv (är stelopererad i ryggen ;-))
7) Använder havet som batteriladdare
8) Ogillar vintern och älskar sol, värme och hav
9) Är något av en tidsoptimist och tror oftast att dygnet har 36 timmar
10) När en fotografdröm

Jag har jättesvårt att välja bara tio bloggare att skicka awarden till, så jag väljer att skicka den till hela min blogglista :-)

Ha en underbar lördagskväll. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Nu fick vi lite fakta om dig, kul att läsa även om jag visste en del innan. Kanske jag hakar på vi får se. Kraaaaam Pia