torsdag 5 december 2013

Att ha lite tur .....


..... ibland i alla fall :-)) Jag vann Karins utlottning och fick en förtida juklapp som räcker hela 2014 :o


Karins bilder är helt fantastiska, så ni kan tro att jag kommer att njuta så fort jag slänger ett öga på kalendern.


Andra saker som gör mig glad är återbruk, den här gången är det skalen från den gångna helgens underbara ostron som får ett nytt liv. Nytt liv som kalkkälla för olivträden :-)

Här brinner brasa och ljus, vi lyssnar på vindens tjut och hoppas att det inte blir värre.
Håll i hatten och ha en skön avslutning på torsdagskvällen. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Meta sa...

Det är best att hålla isig ute nu ser jag på vädret i tv.Här har vi inte så stark blåst men det renar och graderna kryper neråt så det lär ju bli halt i natt.kul med en fin kalender.
Här myser vi med.
Kram Meta

Elle sa...

Här blev det inte lika mycket storm som de lovad. Verkar som om det börjar lugna ner sig nu.
Hoppas ni klarade er bra undan ni med!
Kram Elle

G:a Affären sa...

Blir så imponerad av ostronskalen, inte visste jag att de var så vackra! Som du förstår har jag aldrig ätit ostron, mussla däremot har jag prövat men det blev inte mer än så. Säkert gillar olivträdet lite tillskott av kalk!
Och grattis till vinsten!

Kramar
Cia