söndag 24 november 2013

Från morgon till kväll .......


..... har jag varit på den plats i huset jag trivs bäst, hela dagen har tillbringats i köket. Deg efter deg har bearbetats och förädlas till bröd och bullar.

Jodå jag fuskar, en och annan stjärna och ljusstake har redan hittat fram, behöver lysa upp tillvaron lite grann.


Dags att, mentalt, börja förbereda sig för en ny vecka. En vecka med jobb, träning och en massa annat skoj.

Ha en skön avslutning på söndagen och en bra start på veckan. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Mys! Jag har också bakat.. kors i taket! Saffransbullar med mandelmassa..
gott! Kraaaaaam Pia

Meta sa...

Det är väl det som är faran at jag aldrig skulle komma ut ur köket när jag börjar hittar alltid nya saker att göra hela tiden medan degar jäser och jag vilar lite med tidningar eller böcker. Kul är det. jag hade en bagarvecka förra veckan ska ta kak vecka denna.
Här börjar så smått lite att krypa fram ur vrårna också. härligt med allt som lyser upp.
ha en fin vecka
Kram Meta

Elle sa...

Mmmm, jag känner doften och känner inspirationen till att baka...en dag.
Vilka underbara höstbilder du visar i förra inlägget!
Ha en fin vecka!
Kram Elle