onsdag 6 november 2013

Färgsprakande ......


..... jag är ingen orange människa. Jag skulle aldrig komma på tanken att blanda rosa och orange!
Men jag kan inte låta bli att tycka om naturens egen färgpalett, körsbärsbenved som sprakar i rosa och orangea.


Det är bra mycket enklare att älska stålblått, stålblått som i daggiga slånbär. Tänker varje gång jag ser bilderna att jag borde ge mig ut och plocka några liter till saft och likör. Tror ni fåglarna har lämnat några till mig?

Träningsvärken gör mig påmind om gårdagens träning, så det är bara att vara på det igen i morgon :-) Dags att vila bort dagens migränrunda och vara pigg som en lärka på jobbet igen i morgon :o

Ha en skön onsdagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Tycker att rosa och orange kan vara riktigt läckert. I min bransch "barn" så får man ofta se de mest fantastiska outfits och det är faktiskt ganska så fint. Härligt med träningsvärk. Kraaam Pia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Håller med dig körsbärsbenveden är bara så vacker.
Den står länge i en kruka med vatten inne.

Kram Anna