måndag 11 november 2013

Efter..... eller rent av före .....


..... just nu är jag inte i synk med tiden, nu är inte nu ..... eller är det nu ändå? Jaa, det är inte söndag, det vet jag med säkerhet. Klockan ringde okristligt tidigt, vilket tyder på måndag.
Rörmokaren har varit här och bytt hela avloppet i köket, vilket också tyder på arbetsdag. Jag har varit på jobbet - så jag är övertygad. Nu är nu!


För att bringa lite ordning har jag satt på bägge ugnarna och startat min KA - det få blir brödbak
Jag har även plockat fram lite adventsinspiration från en av kattvindarna. Lika lycklig varje gång jag hittar, nästan, allt jag ställde in efter förra julen.


På nåt sätt ska det här bli årets adventsljusstake, Jodå, lite mossa och grenar ska hämtas i skogen, men sen ska det nog kunna bli nåt.

Ha en skön måndagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Redan adventstankar. Jag är lååångt bort känns det som och vilken fin almenacka och skafferiskylten Suck! Vill ha... Kraaam Pia

Meta sa...

Hur vi än kämpar emot så är den snart här första advent.Visst det är kul bara vi slipper så mycket snö det får gärna vänta till julhelgen.
Ha det så gott nyfiken på vad det blir av grejorna.
Kram Meta