lördag 23 november 2013

Dubbelt upp ......


...... vilken dag, vilken energiboost. Först återvinningsstationen, sen tvätta bilen åtföljt av en superskön långpromenad på golfbanan.


Solens värmande strålar, inte en endaste vindil och spegelblankt vatten i Kyrksjön. Tacksamt för en hungrande fotograf ;-)
I veckorna är det mörkt både före och efter jobbet, så det är en ren njutning att få se omgivningarna i dagsljus.


Stormens härjningar gav oss både tall- och granris att ta med hem. Hur det har använts får jag väl visa en annan gång.
Nu ska jag försöka vila bort en envis migrän, andra dygnet i rad är allt annat än kul.
Ha en skön lördagskväll. Tjingeling ♥

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Det var alltför länge sedan jag kikade in hos dig...och jag ser att den röda maskinen står framme och det bakas. Så här innan jul går den säkert varm.
Vilka vackra bilder från Kyrksjön!
Nu ska jag kika på lite äldre inlägg som jag missat.
Kramar
Cia