tisdag 10 september 2013

Ystad-shopping ......


...... visst är väl ändå en del av charmen med nya städer att hitta nya butiker med andra kläder än det vanliga?
Vid Stortorget hittade vi en butik som nästan hade mitt namn ingraverat i glaset ;) Jag formligen dök in i Ordonnance, indragen av en morgonrock från Beach House som jag suktat efter länge. Jag kan lova att det fanns mycket annat.
Med hem blev det en underbar dimrosa bomullströja från Monrow, med lite diskreta detaljer som fick den att sticka ut.


Dragkedja i ryggen och stjärnor på armbågarna. Att den dessutom går ton i ton med scarfen jag köpte hos Malin är ju absolut ingen nackdel :)
Morgonrocken, den klickar jag hem, de har nämligen nätbutik också ;)
Ha en skön tisdagskväll. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Meta sa...

den var fin passar till dig. Visst är det roligt med minnen man kan använda från andra ställen och inte en pryl som står på hyllan.
Ha en fin onsdag
Kram Meta