fredag 27 september 2013

Så svårt ......


........ det där med att ta bilder av sig själv, hur svårt kan det vara, egentligen?? Jag har i alla fall svårt att lyckas! Men jag har också insett att kameran är väl tung att balansera, hålla motivet och skärpan, allt med en hand :o


Men det var inte det inlägget skulle handla om, utan jag ville bara visa hur fin Helene, Emmasalongen, har gjort mig i håret :-) Men som sagt det blev ena sidan och ingen superskärpa heller för den delen. Asymmetriskt är det, snagg på ena sidan och hela nacken, "långt" (i alla fall längre ;)) på den sidan som luggen ligger på. Min egen hårfärg på allt snagget och blekta slingor i det längre håret.


Avslutar med ett riktigt gott fredagstips från butiken med gröna skylten. Musella (varunummer 2393), givetvis en italienare, från Valpolicella, kryddig smak med lite fatkaraktär med inslag av körsbär och choklad. En riktig hit till grytor och lite kraftigare pasta (gärna med ost).

Nu styr jag kosan mot Kalmar. Ha en skön fredag. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Maj sa...

Tycker du tagit en jättefin bild på fina frisyren. Trevlig helg!

Meta sa...

Det där är ju en riktig snygging som du blev.Nu får nog tjejerna hålla i sina killar hihih.
Ha en fin helg
Kram Meta

Charlotta sa...

Det blev en fin bild och det är en fin frisyr.
Mitt tips till nästa gång är att ställa kameran på en bänk eller stativ och använda tidsinställning för avtrycket.