söndag 15 september 2013

Med ♥ på Österlen .........


 ......... här har vi varit i helgen, maken och jag. Karlaby Kro i just Karlaby på Österlen.


Men om vi börjar från början, i ottan i går morse så packade vi bilen och styrde kosan mot Tommelilla. 18 fantastiska golfhål i ett riktigt skönt väder, om än starten var något disig.


Det var första gången vi spelade på Tommelilla, men jag hoppas att det inte var sista. En bana väl värd minst ett återbesök.


På Karlaby startade vi med afternoon tea utomhus, fågelkonserten fick lugnet att krypa in under skinnet och breda ut sig i hela kroppen.

Vi duschade av oss golfbanan och gav oss i kast med 30 minuters klassisk massage ;) Den kuperade banan kostade på, jag kan lova att massagen gick på djupet och fick de trötta musklerna att koppla av, även datoraxlar och nacke fick sig en rejäl omgång.


Att sen ladda upp för en fyra-rätters med en flaska champagne på två är ju aldrig fel ;) Vad vi åt??
Någonting måste jag ju spara till senare inlägg ;)

Ha en skön söndagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Låter helt underbart.
Ha nu en fin vecka också
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Makalöst vackert i Skåne. Tomelilla där gladorna syns mer än ofta. Min faster bor där. Kraaam Pia