torsdag 22 augusti 2013

Förändra ......


...... eller förändras med livets förändringar, att växa helt enkelt, är väl vad livet går ut på. Att ge sig själv och sin familj en plats att växa på.


Själv är jag totalt omusikalisk, men med två musikaliska barn som spelat instrument under hela sin uppväxt fick det bli ett musikrum där de fick växa musikaliskt. Maken och jag tillhör de som njuter av att lyssna på musik - kanske vifta på en tå eller två ;)


Mitt eget lilla krypin, min lilla hörna, har ni sett förut - men kanske inte i den här vinkeln. Bakom gardinerna rymmer hyllorna en liten, liten del av våra böcker, resten ligger i flyttlådor i väntan på någon intresserad antikvarie.
I min hörna är det nära till inspirationen, kokböcker, inredningsmagasin, rekvisita, foton, dator och inte att förglömma fotoutrustningen. Jag har också nära ut, ut till trädgården och naturen utanför.


Apropå fotoutrustning så har den också fått en plats att växa på. Efter utflykten till Helsingör och en total justering i nacken tyckte maken att det var en bra idé att ge mig en ny fotoryggsäck ;)


Här kommer det inte bli utrymmesbrist, ryggan rymmer till och med det objektiv som ännu inte är i min ägo ;) Här kommer både min fotoutrustning och min fotopassion få plats att växa.

Fler inlägg på temat "En plats att växa på" hos övriga Fabrikörer finns HÄR.
I morgon är det redan fredag :)) Ha en underbar avslutning på torsdagskvällen. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt när man ger plats för sina barns intressen så att de kan växa... Kraaam Pia