torsdag 4 juli 2013

Skogens guld .......


...... nattens väderomslag med blixt, dunder och ösregn har satt sina spår, jag är trött som jag vet inte vad :o
Men jag kan lova att det inte hindrade mig och maken från att gå på kantarelljakt efter jobbet.

Morgondagen är med andra ord räddad, jag som normal slutar tidigt på fredagar - jobbar full dag, sen ska det hämtas jordgubbar som ska tas om hand dessutom blir det till att ta hand om skogens guld. Det ska bli ett sant nöje !! :D
Ha en underbar avslutning på torsdagskvällen (torsdag - redan? var tog den här veckan vägen?) Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Ohh vad härligt jag som älskar kantareller. Visste inte att de redan var på gång.
Lyckliga du som har hittat så många.
Ha en härlig fredag
kram Meta

Unknown sa...

Men kära nån vad ni hittar kantareller då! Måste nog ge mig ut på en runda och spana på de säkra ställena ;)
Så fint du har det!
Ha en underbar söndag!
Kram Allis