torsdag 14 mars 2013

Egentligen borde jag ......


...... sitta här, i verkligheten, och blogga. Det är ju i köket allt händer, det är här jag får min inspiration.


Det är ju i köket jag laddar mina batterier, allra helst nu när det är ljust när man kommer hem från jobbet :-)


I stället sitter jag här!
I det fullbelamrade "blomsterrummet", rummet som agerar värd åt de stora medelhavsväxterna som inte får plats i växthuset på vintern. Visserligen ger de också energi, men inte på samma sätt.
Men jag har ju i alla fall med kokboksförrådet bredvid.


Dessutom har jag den TV-tittande maken nära ;-) TV:n står ju i rummet bredvid (fördelen med öppen planlösning).

Fler inspirerande bloggplatser hittar du i Fabriken HÄR. Ha en skön torsdagskväll. Tjingeling

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Fin sekretär du har. Klart du ska sitta dä. Kraaam Pia

G:a Affären sa...

Håller med Pia och lägger till maken som säkert också är fin, det är alltid gott med sällskap.
Vilken fin Odd Molly du fick tag på och jag gillar ditt inlägg om att ta in naturen. Här är det väldigt kalla nätter men när solen kommer fram lockas jag ut i naturen, det blir många promenader med hunden.

Kramar
Cia

Annica sa...

Vilken fin sekretär!
Vad roligt att du vill vara med på vårteckensutmaningen, länkar din blogg i deltagarlistan i kväll när jag kommer hem.
Ser fram emot att få följa våren hos dig!
trevlig helg!
Kram Annica