tisdag 29 januari 2013

Tradera ......


...... igen :o.
Den här gången 12 stycken smörgåsgafflar (tro det eller ej, men i originalförpackning) i en helt underbar serie som heter "Ingrid". Kompletterar fruktknivarna som jag lyckades knipa åt mig precis innan jul. Så härligt att kunna duka "fint" även till frukost ;) Man äter ju till hälften med ögonen.

I går hade jag också "tur" på Tradera, vad får ni se när det tunga paketet kommer.

Nu över till det senaste numret av Magasinet, älskar att frossa i de vackra bilderna.
Ha en helt ljuvlig tisdagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Du verkar vara en trogen tradera kund. Jag ska kanske ta mig en titt där, Kraaaam pia

G:a Affären sa...

Härlig inställning Catarina, även frukosten förtjänar en fin dukning!
Kramar
Cia