lördag 26 januari 2013

Fint att titta på och .......

 

........ gott att äta ;)) De bara låg där, i den ekologiska fruktdisken. Helt omöjliga att motstå!


Precis lagom mogna aprikoser, mmmm .....

Silvertången, egentligen till för att ta bröd med, är nyligen hembudad på Tradera :)


Annat fint att vila ögonen på, inte ekologiskt, inte ätbart, men ändå .....
Ett fång krusiga tulpaner fick också hänga med hem.


Nu blir det mys framför brasan behöver tina upp frusna tår och fingrar. Ha en härlig lördag. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Härligt med både aprikoser och tulpaner. Det var längesedan jag såg färska aprikoser faktiskt. Langos var supergott men lite kladdigt att göra. Maken tyckte jag svor lite mycket bland mjöl och het olja. Jag är ju inge bra på bakning... Sedan brände jag mig lite på oljan, har ingen fritös men det kommer absolut bli fler gånger... Kraaaaam Pia