torsdag 8 november 2012

Sovrum .....


..... är Fabrikens tema för denna torsdag. I huset finns familjens sovrum, duschrum och makens kontor, en trappa upp.


När vi orkar ;) lämnar vi sängen välbäddad med överkast och stora myskuddar.


Oftast drar vi bara över påslakanet, så får det vara så.... :o


Javsist, ja..... på de första bilderna är det de gamla sängborden (numera soffbord hemma hos sonen) - vi har vita, lite högre sängbord som (helt ärligt) passar bättre.


Utöver säng och sängbord, finns även mitt "sminkbord" - ett härligt 60-talsbord med glasskiva och tre-delad spegel.
Det var liiite från vårt sovrum, någon dag, när ljuset är med mig, kanske jag kan visa resten av sovrummet ;o Fler sovrum hittar du HÄR hos övriga fabrikörer.

Ha en underbar torsdag. Tjingelin ♥

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Trevligt med alla lyktor i trappen och vilken fin sänggavel. Kram Pia

Emma - Från min sida sett sa...

Men ÅH så mysigt, och alla lyktor i trappen, SÅ mysigt!

Ha en fin dag!

Nillis sa...

Såå fint sminkbord :-) mvh pernilla

G:a Affären sa...

Det var så länge sedan jag kikade in och du har visat så mycket fint. Ert sovrum verkar vara trivsamt och sänggaveln, är det en gammal? Jag ser att vi har likadana påslakan och örngott, visst är de fina!
Mysigt med alla lyktor i trappan!

Kramar
Cia