onsdag 7 november 2012

Kalla fötter ......


....... men inte nu längre!! :)

Jag som älskar mina Primeboots Engineer high stövlar - blev överlycklig när Emma (bloggen med Att vara någons fru) visade sin födelsedagspresent, ett par Primeboots Ascot. Jodphurs helt i min smak- svarta dessutom, som omväxling!


Det blev till att googla till jag hittade ett par i min storlek - en annan lever ju på stor fot, men jag blåser inte omkull ;) Ett par dagars väntetid - nu är de mina och ska minsann invigas i morgon!!


Stövlarna kommer helt klart att få konkurrens den här vintern!

Nu - en stor kopp värmande grönt te. Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Snygga stövlar och jättefräcka boots. Verkar vara skotema idag.. Fniss. Kra Pia

G:a Affären sa...

Så fina fötter du kommer att ha i vinter, båda paren är urläckra! Själv älskar jag också jodphurs och har slitit ut ett flertal par genom åren.

Kramar
Cia