tisdag 9 oktober 2012

Hela havet stormar .......


....... blir det när något nytt kommer in :o Herr Kamprad försåg oss med ytterligare ett koskinn - ett brunmelerat denna gången. Perfekt för lilla läshörnan.


Det svarta Angusskinnet hamnade nu i hallen, där det gör sig riktigt bra mot det svarta fårskinnet på stolen. Det är dessutom varmt och skönt att sätta fötterna på, det är ju lite dragit från den stora dubbeldörren ;)

Soffa, fåtöljer, gardiner och kuddtyg Ikea, soffbord Svenska hem
 Det vit-svarta som följde med hem förra gången ligger troget kvar på sin plats vid soffan.

Säng, sängbord, sänglampa Ikea, lakan Kosta Linneväfveri.
Det sista som kom på plats var sängborden, det tar ju en stund att montera de platta paketen :o
Efter allt släpande på mattor och möbler längtar jag minsann till min nybäddade säng. Krypa ner med Magasinet och bara njuta av alla vackra bilder.

Ha en härlig avslutning på tisdagskvällen. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Koskinn är fint där det passar. Jag har haft ett men mina rum är för små så jag lämnade tillbaks det till matthandlaren(Pappa). Härligt vardagsrum du har. Kram Pia