måndag 22 oktober 2012

Frukostvanor ......


....... uuhh, jag hatar tidiga morgnar!! Jag är verkligen ingen morgonmänniska - men frukosten är viktigaste målet för dagen, säger dom.
Det är bara att masa sig upp, även om det är bäcksvart ute, göra sig i ordning (dvs dra ut på tiden så gott det går) och till slut äta frukost. Normalfrukosten är laktosfri A-fil med müsli, juice, te, kokt ägg och en knäckemacka med bara becel. Sen är jag redo för ett dagsverke!!

I normala fall äter vi hemgjord müsli till frukost - men för Smartson testar vi just nu Frebacos nötfria fras müsli ;) Vi valde banan, mango och kokos.


Knäckebröd i all ära, men jag måste även ha en lunchmacka - då blir det långjästa skrotbullar med bästa surdegen och ett stekt ägg på.

Nu drar det i ögonlocken och kudden lockar. Ha en bra avslutning på måndagskvällen. Tjingeling ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Jag är morgonmänniska och älskar frukosten. Ha det gott! Kram Pia