torsdag 6 september 2012

Tom....


....... lika tom som en urdiskad flaska :o

Den här veckan har varit påfrestande, först (nästan) en hel dag i ett väntrum, i går "skuttresan" till Stockholm för jobb och i dag åter en vända till sjukhuset i Kalmar. Det positiva med dagens sjukhusbesök är att jag ska prova helt ny medicin mot min huvudvärk och migrän. Nu håller vi tummarna - inom två till tre veckor vet vi om det fungerar.


 I morgon tar vi fredag med sedvanlig vattenmassage och IR-bastu. Därefter blir det till att packa väska, plocka ordning på pass och alla biljetter. På lördag förmiddag åker jag igen.

Ha en härlig avslutning på torsdagskvällen. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad jobbigt att ha ont i huvet. Migrän är ju bara så vidrigt. Jag hoppas det fungerar med nya medicinen. Kram Pia

Maj sa...

Stackars dig, migrän! Det har jag också lidit av mellan ca 30-55 års åldern och jag tror att den var beroende av hormoner och stress för nu har jag aldrig ont i huvudet. Men tidigare var det uteslutet med minsta glas rödvin,mögelost och liknande och många är de helger man tillbringat i sängen med helt svart i rummet....oj, jag märker att känslan av migränanfall med "taggmönster" finns kvar i minnet. Hoppas du får hjälp och lycka till! //M

Elle sa...

Ett himla farande hit och dit... ;-)
Hoppas du hittar rätt medicin mot migränen.
Ha en skön helg!
Kram