fredag 31 augusti 2012

Kura skymning .....


.... vilken höstdag, inte en gnutta dagsljus så långt ögat kunnat se. Det gäller att plocka fram alla positiva tankar som bara finns!
Jag har slappat och lyxat till det ordentligt!!! Jaaa, först jobba sen .......

Vattenmassage, IR-bastu, shopping, ny frisyr, ny hårfärg, fin runt ögonen och en underbar middag tillsammans med HELA familjen, make, son och dotter. Kan inte bli bättre!!

Nu kan jag lova att kudden drar! Ha en härlig avslutning på fredagen och en skön start på lördagen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Maj sa...

Vilken trevlig blogg du har. Tittar in för gången då jag just hittade dig på "Maleviks". Har anmält mig som följare.
Du har såå fina bilder på kläder,frukt mm. Jag har länge tänkt köpa Per M rosévin . Tror att det är gott för han och hans gäng är ju bra på vin och mat. Som sagt vi ses igen. //M

Villa Ryttarängen sa...

Vad skönt att få bli ompysslad. Här är det lika mörkt och regnet öser ner. Positiva tankar.... Kram Pia