onsdag 11 juli 2012

Strandfynd .....


...... jag tillhör dem som inte kan gå många steg på en strand utan att göra fynd! Många fynd har fått följa med hem, kan jag lova ;)


Många vackra stenar har hamnat i trädgården, många snäckskal i krukor, fat och vaser.


Längtar efter fler dagar som bjuder på strandfynd i massor!
Fyra veckor kvar att jobba :o sen får även jag ett par veckor ledigt. Japp, så här sen och kort semester har jag nog inte haft sen jag slutade skolan :o

Har satt in ytterligare mil på må-bra-kontot idag, tur att det inte blåste motvind som det gjorde sist. Än så länge inget regn, mina cykeldagar :)

Ha en underbar avslutning på onsdagskvällen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Oj vad kul, strandfynd. Duktiga du som cyklar på. Ha det bra själv. Kram Pia

4U2 sa...

Jag är också en mästare på att samla på mig stenar som jag sedan glömmer ... men det är jag det ;) ;)