måndag 16 juli 2012

Kontraster ......


....... vitt mot svart eller svart mot vitt, det är min melodi! Därav är vårt nya koskinn vid TV-soffan svart och vitt. Nu har jag dessutom plockat fram en av mina gamla passioner - virkning :o Här ska minsann virkas så det står härliga till!


Är det någon som undrar, eller kanske till och med lagt märke till, att min bloggprofil bytt namn när jag lämnar kommentarer?!?!
Jag fick återigen problem med bloggens bildminne, så den enda lösningen just nu, var att plocka fram en ny profil. Cat och Catarina är en och samma person - bara så ni vet!!

I dag blev det bara halv cykelsträcka :o Jag bangade ur för en hemresa i ösregn och halvstorm! Men på det igen i morgon bitti :D

Ytterligare en dag närmare semester!!! Ha en helt underbar avslutning på måndagskvällen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad fint med virkade rutor. Ska det bli en sjal eller? Jag har såå lite tålamod men virka kan jag faktiskt. Ha det gott! Kram pia

G:a Affären sa...

Jo det hade jag lagt märke till, Catarina.
Så du sitter och virkar Bohusrutor! Det är inte det lättaste och ett tunt garn dessutom, blir det ett helt överkast?
Oj så fysiskt aktiv du är!

Kramar
Cia