måndag 23 juli 2012

Insåg just .......


....... att det blivit väldigt mycket mat, dricka, natur och uteliv här. Eftersom det blev lite sämre väder, fick det bli lite bilder inne. Kameran är ju inte direkt vattentålig :o

  
 Nu börjar vårt TV/vardagsrum bli "klart". Jag har nu ryggen mot "teknikväggen (och alla sladdar).


Pidestalen med glaskupan har fått flytta från matsalen och in i TV/vardagsrummet i stället.

LED-ljuset i bollarna lyser upp hörnet precis lagom mycket när mörkret faller på.



Fick göra en jä....gt tråkig investering i helgen. Vår (nästan) nya dammsugare var bara tvärdöd när jag skulle städa :o
Givetvis har garantin gått ut och därmed slängde även vi ut det sista Elektrolux-tillverkade skiten vi haft i huset!
Ursäkta ord missbruket, men jag blir så less på allt slit och släng.
Nu sätter jag mitt hopp till tysk precisionskvalitet och Miele istället.

Inga kommentarer: