tisdag 17 juli 2012

I de mörkaste vatten .....


......... finns det vackraste naturen kan skapa. Näckens egen undersköna ros!


Gott om Näckens rosor men inte ett enda tecken på någon fiolspelande Näck, men väl något annat kärt ♥ Man kan ju undra vad han gjorde där i vattenkanten ;o


Inte en bro i Monets klass, men inte långt ifrån. Här får man snällt traska över om man missar utslaget till höger på hål 12!! Jag kan lova, det är inte lätt att hitta en boll därute på ön :o


Bomullsvadd på strå?? Någon slags ängsull misstänker jag, fångade den för den vackra kontrastens skull.


Ängens egen bukett!! Finns ingen anledning att försöka kombinera något vackrare.

Dagens cykeltur gav massor av energi så kvällens fotorunda blev nere på golfbanan i hopp om att hitta motiv till min examinationsuppgift. Kanske, kanske har jag fångat den första bilden av tre.

Ha en härlig avslutning på tisdagskvällen. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Kristina sa...

Så fint med näckrosor. Jag har inte sett sådana på länge, nostalgi för mig.
Ha en fin kväll,
Kristina

Kristina sa...

Så fint med näckrosor. Jag har inte sett sådana på länge, nostalgi för mig.
Ha en fin kväll,
Kristina

Villa Ryttarängen sa...

Härligt med näckrosor och lycka till med din uppgift! Kraaam pia