onsdag 4 juli 2012

Halv plus halv blir hel ......


....... halv dag på jobbet, timmar på sjukhuset, ordentlig fika på Kullzenska sen resten av dan på stan. Kändes som en riktig heldag i Kalmar, dessutom med semesterkänsla! 

Vi var minsann inte ensamma i stan - en och annan semesterfirare var också ute på ärenden. Shopping i all ära, men vissa dagar är jag tacksam för en bil med stort bagageutrymme ;D


Bland en hel del annat, fick en ny ryggsäck följa med hem :o Näe, jag har inte tänkt att börja fotvandra med ryggsäck också, det räcker med cykelturerna.


Min gamla fotoväska har med tiden blivit på tok för liten, jag har till och med lyckats ha sönder en av dragkedjorna. Det är med andra ord en ryggsäck för min kamerautrustning. Jag kan med enkelhet få med mig stativ och andra nödvändigheter när jag ger mig ut på äventyr.

Nä, nu ska jag inspektera de andra inköpen. Ha en härlig fortsättning på onsdagskvällen. Tjingeling ♥

Inga kommentarer: