lördag 9 juni 2012

Redo ......


...... för nästa ........


...... och då det bli en OM klänning!! Japp!! Jag satsade på något udda (för att vara jag). En halterneck med spets och brodyr i vintage lila. Nu hoppas jag bara på vädret så att jag kan bättra på min något bleka hudfärg.


Vill tipsa er om en enkel lunch eller förrätt:
Härom kvällen bjöd dottern på en underbart god förrätt, avokado fylld med en rör av smetana, hackad röd- och gräslök, lite örtsalt och peppar. Ovanpå la hon en liten klick svart rom, så himla gott!!


Till det drack vi en riktig fullträff, en frisk bourgogne (Couvent des Jacobins, varunr 5798).

Nu ska jag springa ut i det underbara sommarvädret. Ha en härlig lördga. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken fin klänning och du skoja völ omGod luchrätt.. Kram Pia sommarvädret? Här är det så kallt och ruggigt.