onsdag 2 maj 2012

Knivigt värre ......




......... fick en utmaning av 4U2 som jag bara måste ge mig på ;D

Hur kom jag på min bloggs namn? Jaa, Cat är ett av de öknamn jag släpar på, passioner har jag och så lite svengelska på det.  Cat’s Passions

Klara jag mig utan att blogga en månad? Jaa det skulle kanske gå, men jag skulle ändå inte kunna hålla mig från kameran så tiden vid datorn skulle det ändå bli.

Hur hamnade jag på bloggen 4U2? Via, via, via ….. och helt plötsligt var det något jag  kände igen J

Favoritmaträtt har jag inte en, det är många!!!

Favoritbok? Får bli i pluralis även det! KOK- och TRÄDGÅRDSBÖCKER

Om jag skulle ge någon annan ett tips i livet får det bli : Njut av livet – man får bara ett!

Tre önskningar?  Hälsa, lycka och välgång till mina nära och kära.

Om jag fick chansen att handla för en miljon under en dag vet jag inte riktigt vad jag skulle handla, kanske ”lite” till huset med sin trädgård och det som saknas för att starta mitt företag J

Ögonfärg? Blågrå

Mina bästa sidor? Åh, det räcker med en, baksidan!

Cykla, gå eller springa? Jag går väldigt gärna på golfbanan eller i naturen, cyklar gör jag sommartid, springa överlåter jag till andra som behöver annan utmaning i livet.


Oj, oj, oj, det blev mycket text och lite bilder ;D. Jag passar utmaningen vidare till någon som känner sig manad.


I dag har vi njutit av rena sommartemperaturer, över 20 grader. Ha en helt underbar försommar-/vårkväll. Tjingeling

1 kommentar:

4U2 sa...

Fick ont i magen av att skratta så mycket ;) När jag tänker efter är nog min baksida också min bästa sida ... eller har varit ;)