torsdag 24 maj 2012

Blandat kompott .....


......... är vad det blir i dag. Före och efter i samma bild, nu är tre av de fem lådorna klara. Kolla in de ur-snygga handtagen! De två sista lådorna blir klara efter att sonen har skrivit sista tentan ;D


Kom på att jag glömt, glömt att visa min vinst hos Maria (Inredningsvis.se). Fyra rullar bård som ser ut som handvirkat spets med lite blå-grå bakgrund. Har ännu inte bestämt var de skulle passa in, kanske i sovrummet när det blivit målat?!?


Den gula lilla bilen har fyllt på brevlådan idag - helgen är räddad, om jag skulle ledsna på trädgårdsarbete eller att gå på goflbanan :)

Nä, nu ska jag ut och släpa runt vattenkannan! Ha en härlig avslutning på torsdagskvällen. Tjingeling

3 kommentarer:

Elle sa...

Vilken häftig bård, med spetsmönster!
Det där med att släpa runt vattenkannan har jag gjort - till hälften. Det har varit otroligt varmt idag och lär väl bli det även imorgon. Stackars törstiga blommor.
Ha en skön kväll!

Villa Ryttarängen sa...

Kul när det händer saker. Fina bårder! Kram Pia

4U2 sa...

Åh, vårt kök skulle skämmas ... undrar när det inte händer ngt annat oväntat så vi kan ta itu med köket som barnen avskyr (och jag med!) :)