onsdag 4 april 2012

Inspirerad .....


...... ena dagen längtan, andra dagen inspirerad. Mitt humör verkar ha drabbats av en släng av april-humör ;D
Kan visserligen hänga ihop med jobbet och hur himla trött jag är hela tiden. Det ska bli skönt med lite ledighet i påsk!


Mina efterlängtade vår-/sommarskor har äntligen landat. Hur svårt kan det vara att hitta min storlek i en vanlig affär? Hur svårt som helst!! Tur att det finns nätbutiker!
Kommer att njuta av att sätta fötterna i ett par låga Converse, för första gången på MYCKET länge. Senast var när jag gick i högstadiet :o


Har börjat förbereda påsken - sillen är inlagd och en del av brödet är bakat. Resten? Jaa, det blir som det blir! Påsk blir det ändå!
Jaa, förresten. Jag får inte glömma att packa korgen, putsa kvasten, polera pannan och provstarta några gånger. Sen är jag helt redo för Blåkulla!

Ha en helt underbar dymmelonsdag! Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Hoppsan, vilken snygg påskkärring. Vilken fräsch blus och låga converse är jättefint. Duktiga du som lagt in sill jag köper en burk jag. Kram och flyg försiktigt. Pia

Bluggi buggi blogg sa...

Ja det er deilig med litt ferie. Conversene var fine. Jeg kjøpte noen par i USA i sommer. Gleder meg til de skal i bruk igjen. Du kommer nok til å kose deg i de. God påske :)
Trude :)