tisdag 17 april 2012

Flärd och vardagslyx ......


....... är något jag unnar mig ibland. Eftersom jag inte använder smink i ansiktet överhuvudtaget, unnar jag mig en härligt fräsch och underbart återfuktande ansiktskräm från Kerstin Florian. Att den dessutom har solskyddsfaktor 30 :o gör absolut ingenting. Som ni förstår förväntar jag mig en vår och sommar med mycket utomhusvistelse.

Efter en dag i trädgården behöver händerna en rejäl återställare under natten. Först en återfuktande kräm från Mary Kaye och ovanpå den en handkräm från L'Occitane (trädgårdsälskarens bästa vän!!!)


Även läpparna kan få lite stryk av solen, då är det härligt med en läppbalsam från L'Occitane. Sen är det ju inte fel med lite "lukta-gott" i bland, min favorit är Polo Sport från Ralph Lauren.

I kväll tänker jag även unna mig ett Vinyasa Yoga pass, LOVELY. Ha en härlig tisdag. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

Du har laddat upp rejält. Ser ut som om du hoppas på en massa soliga trädgårdspysslardagar. Hoppas du får dem!
Kram Elle