lördag 17 mars 2012

Lördagsgodis .......


...... nybakade ostbirks, ost och jordgubbar. Riktigt gott om jag får säga det själv ;-)

Att dricka till, ett stor kanna vatten :o. Japp, jag håller med, ett glas vin hade nog inte gjort ont. Men det ska hämtas festande tjejer mitt i natten. Dottern, tillsammans med sina tjejkompisar, ska till Sandras och lyssna på Björn Rosenström.


I dag har jag gått på sparlåga, kroppen har fått återhämta sig efter en besvärlig natt med migrän. Men jag har i alla fall hunnit med att städa och baka. Nu står pizzadegen på jäsning. Mmmmmmm .......


Avslutar med gårdagens dessert, dotter med pojkvän fixade vaniljpannakotta med hallonsås och färsk frukt.

Ha en underbar lördagskväll. Tjingeling.

3 kommentarer:

4U2 sa...

Den efterrätten ... den ser för god ut! ;)

Villa Ryttarängen sa...

Smarrigt! vad jobbigt med migrän usch! Här har det oxå bakats pizza ikväll, friggeboden full av tonåringar som har kul och så lördagskväll. Bra saker! Kram Pia

Ett ögonblick sa...

Åh, vad gott det ser ut...jag blev hungrig. Det är nog bäst att lägga sig snabbt innan hungern blir för stor....;))
Björn Rosenström bor i mina trakter om jag inte minns fel.
Hoppas du får vara fri från migrän nu, det är ju så jobbigt. Jag vaknade själv med migrän i morse, medicinering och somna om...vaknade och mådde bättre, men har varit seg hela dagen.

Önskar Dig en fortsatt fin helg!
lisamaja