onsdag 1 februari 2012

Vårligt vita......


....... pärlhyacinter i köket. Underbart med levande ljus och blommor på frukostbordet!

Jag tror att min envisa förkylning börjar ta ut sin rätt på kroppen - jag känner inte igen mig själv. Jag är sååå trött!


I kväll måste, måste jag sätta mig och plugga. Känner att jag ligger liiiite efter! Men samtidigt är det så himla kul, kul att få läsa något på högskolenivå som jag faktiskt älskar.


Några undrade över mitt växthus, jo visst är det lite värme på, ca 4 grader. Ingen jättevärme alltså, men tillräckligt för att det inte ska bli för kallt för medelhavsväxterna. Önskar egentligen att växthuset var större, fristående och vinterisolerat ;D Men i mitt nästa liv, när jag är niljonär, då...... då ska jag ha ett sånt växthus!

Nähä, det här duger inte! Nu får det bli en timme över föreläsningarna. Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Ljuvliga bilder på pärlhyacinter, och dina ljusstakar är väldigt, väldigt fina. Ha det bra! Pia