onsdag 28 december 2011

Antagen .......


....... och då firar vi med hallonpaj och hemkokt vaniljsås ;)

Jodå, jag blev antagen, trots att jag stod på reservplats. Jag har för avsikt att sakta, men säkert komplettera min universitetsutbildning i foto. Förra hösten läste jag 7,5 p Digital fotografi och nu blir det ytterligare 7,5 p i Digital bildbehandling. Men den här gången läser jag inte på helfart - det blir 25% istället.
Jag har reservplats på ytterligare en utbildning - Avancerat digitalt foto för portfolio - men går det inte denna terminen, söker jag igen till nästa!!!!!

Gråväder och det var riktigt skönt att jobba idag - tysta telefoner, bara jag och avdelningens assistent. Blir säkert likadant i morgon, bra uppstart efter julledigheten.

Nu myser vi framför brasan med ett glas vitt i väntan på middagen. Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

samson sa...

GRATTIS,vad roligt att kunna förverkliga sina drömmar,ha en fin kväll,maggan

Raija sa...

Så kul att du blev antagen till utbildningen. Visste inte att man kan läsa digital fotografi på universitetsnivå.

Själv gick jag en kvällskurs på en fotoklubb här i stan i höstas och vi fick lära oss mycket mer än jag hade trott, så jag är verkligen nöjd.