söndag 20 november 2011

Tjuvstartar ....


..... när kalendern är fulltecknad och jobbet suger musten ur en, då är det tillåtet att tjuvstarta. Några små steg varje dag - så ska det nog bli klart till advent även här.


Fyra altarljus, en bricka och lite mossa - en adventsljusstake klar. Upptäckte dock att jag behöver något nytt i TV-rums fönstret - men det ska väl gå att hitta.


Fönsterputsning, dammvippa, strykning och lite småfix i bägge fönstren - matsalen är adventsfixad. Fortsättning följer - några minuter varje kväll och nästa helg.

Hälsar mina nya följare välkomna och alla besökare, både ni som besöker mig anonymt och ni som lämnar en och annan kommentar. Jag blir så glad att ni hittar lite inspiration  i mina inlägg.

Ha en underbar söndagskväll. Tjingeling.

2 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Det är fullt tillåtet att tjuvstarta, det måste man som modern människa för att inte stressa ihjäl sig dagarna innan det gäller. Jag har redan tagit fram hela kittet ska du veta!
Vacker adventsinstallation du gjort!
Eija

Millygarden sa...

Håller med lika bra att starta i tid med pyntandet. Jo Min tallrikshylla har gubben gjort med våra egna mått för att passa skåpet.

Ha en skön Söndag kväll!

Kram Marina