fredag 11 november 2011

Adventsfrossa ......


....... advents- och julinspiration kan man ju inte få för mycket av, eller hur?  Så skönt när inspirationen dessutom dimper ner i brevlådan, inte "Underbara Julhem, men väl Lantliv.
Med Anettes bok  Lantlig charm i botten, kan det ju inte bli annat än perfekt ;)

Dottern och jag var till Kalmar, i dag igen ;o Det var dags att gå till familjefotografen och ta körkortsbilder. Lite shopping blev det ju på omvägen då!


Passade på att besöka "Mormors Fönster" där det inhandlades hjärtan, en kasse full. Två stommar att klä med lingonris och söta vita och silvriga glashjärtan att hänga i enen.

Det kanske syns på bilderna att jag har problem med mina utrustning!! Tyvärr är det dags att skicka in min lap-top igen :( Dessutom hade jag total batteritorsk i blixt och kamera, hur smart kan man va??? På en skala till ett??

Ha en härlig avslutning på denna fredag. Tjingeling

2 kommentarer:

samson sa...

vist är det kul att läsa jultidningar jag köpte Klassisk Jul idag,ha det så bra//maggan

Elle sa...

Ha! Samma Lantliv har jag, fast på tyska!
Tycker om att sitta och frossa i lite skandinaviska julbilder. Blir lite "hemmakänsla" då.
Ha en skön helg!
Kram Elle