torsdag 3 november 2011

4 + 1 .....


...... fyra stolar och en pall ska få möta sitt öde i källaren, den vita färgpenseln :-)  Stolarna kommer ursprungligen från min mormors kök, sen har de rest runt i ett antal år. 
Via ett hästsläp hamnade de i min källare - när de mött den vita färgen och fått en skön sittdyna blir de mer lättplacerade. 


En vid min arbetsplats och en vid symaskinen - misstänker väl också starkt att dottern kan vara aspirant på ett par av stolarna och pallen den dagen hon flyttar till något eget.


Marabou har verkligen utvecklat sina förpackningar, men jag vet inte om jag tycker att det är till det bättre. Jag tror även att storleken på chokladasken var hälsosammare förr ;D Jag lovar - den är tom!

Ha en alldeles underbar torsdagskväll. Tjingeling

Inga kommentarer: