onsdag 21 september 2011

Ovan molnen .......


....... skiner alltid solen :D
Borta bra men hemma bäst, det spelar ingen roll hur länge eller kort man varit borta. Det är alltid lika skönt att komma hem.


Som vanligt har jag alltid svårt att köpa något med hem, det fick bli det vanliga. En flaska Champagne, denna gången "Tattinger" som jag inte smakat.
Före lunch åkte jag och en kollega upp till Kosta, present till en annan av kollegorna skulle inhandlas och lunch skulle intagas.
Men jag kunde inte låta bli.....


..... det blev även en present till mig själv, 3 st vintriga atoller ;D

I kväll är det dags för att samla energi med lite power Yoga. Ha en alldeles förträfflig onsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Fröken Dill sa...

"Borta bra men hemma bäst". Konstigt, att hur bra semestern någon annanstans än varit är det alltid helt underbart att komma hem.
Tycker fröken Dill