torsdag 7 juli 2011

Heldag ....


........ i Växjö. Tidig morgon och endast pendlarna är vakna, plus ett antal park- och byggnadsarbetare. Också jag :o


Två timmars promenad genom Linneparken, Stadsparken och längs "strandpromenaden".


Vilken underbar morgon! När affärerna i stan öppnade, fortsatte jag min promenad. Några fynd på rean blev det allt :-)


När maken anslöt avslutade vi stadsbesöket med en fika på Askelyckan. Vägen hem gick via Plantagen där ett paket fick följa med hem, vad det är får bli i ett senare inlägg.

Summasumarum: Första semesterdagen = en riktig festdag :D Sju är en magisk siffra och idag var det ju dubbel sjua!!! Dubbel magi och dubbel tur.

Ha en magisk torsdagskväll. Tjingeling.

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Catarina !

Det var nog bra längesedan jag var in till Dig.En liten hälsning från Södertälje och jag fick se lite av en Smålandsstad jag dansat mycket i som ung, hade även en kärlek som bodde i Vaxjö

Trevlig sommar !