måndag 27 juni 2011

Nedräkning .......


.......... många är vi som räknar ner vid denna årstiden. Vi räknar ner till semester, till antagningsbesked till högskolan kommer,  till sommarjobbet börjar......... Men istället kanske man borde stanna upp och leva i nuet och njuta av det som är just nu.


I dag njuter jag av att sommaren bjuder oss på en fantastisk dag, igen :D Trädgården är så fin och allt växer, frodas, först kom regnet och nu värmen!



I kväll sitter vi ute och äter middag, avslutar väl med några nyskördade jordgubbar och njuter av livet i största allmänhet.

Ha en underbar måndagskväll - glöm inte att ta ett djupt andetag och njuta av det. Tjingeling

3 kommentarer:

4U2 sa...

Önskar dig detsamma. Visst är det härligt nu, NU. Jag njuter att av ha barn på besök, make som åker och köper jordgubbar enkom för att det är en härlig dag ... njuter och åter njuter! Kram

Elle sa...

Du har så rätt!
Igår var det en alldeles underbar kväll och jag njöt riktigt av att plocka körsbär i solnedgången. Efter tre veckors regn fick vi äntligen njuta av en varm sommarkväll.
Ikväll ska vi upprepa proceduren och sen blir det körsbärsmarmelad av det!

Ha en skön dag!
Kram Elle

Ingela sa...

Hej på dej!

Lämnar ett litet avtryck så du har koll på att jag var här. Härliga bilder och visst ligger det en hel del i att vi längtar lite väl mycket men då jag var här var jag verkligen här!

Ingela i Åhus