torsdag 9 juni 2011

Det kom ett paket.......


....... ett paket som jag faktiskt glömt bort att det var på väg :o

Paketet innehöll levande varelser, ytterligare fem chili-plantor;
Red Tip
Aji Blanco Cristal
Habanero Lemon
Serrano
Korean Hot

Nu är krukorna med chili så många att jag redan tvingats att flytta ut en del utanför växthuset. Ser med spänning fram mot att få ta första provsmakningen för att sen göra mängder av smarriga heta inläggningar.

I kväll dog min nya dator,stendog :( mitt i ett inlägg. Så nu ligger jag halvdeppig i sängen med makens minidator som sällskap och försöker få ordning på inlägget, tur att det blev en bild i alla fall.

Ha en härlig torsdagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

Elle sa...

Chiliplantor...då blir det en "het" sommar hos dig...??

Ha en skön pingsthelg!
Kram Elle

Anonym sa...

vilken härlig sida du har gjort chili har jag med funderat på är det lätt att så göra me.Mvh camilla i muggetorp