måndag 13 juni 2011

Äntligen händer det .....


....... en tillgänglig låne-dator!!!!!
Måste ju ge någon for av livstecken från mig, tack till er som har besökt mig trots att jag inte gjort några inlägg på några dagar.
Det blev en ofrivillig bloggpaus på grund av att min nya dator dog, formligen stendog, med den även mina program till kameran och CS5. Men nu har jag i alla fall en dator som kan föra över bilder från kameran till hårddisken :-)

Massor händer med både hus och trädgård och jag har många bilder på lut.

Ha en alldels underbar måndagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

4U2 sa...

Tack och detsamma! Synd om datorn men nog har du garanti?

Unknown sa...

Hej!
Sån tur med lånedatorn, trist med din bara..
Har mycket att titta igenom för att komma ikapp hos dig men ohh så mycket gott jag redan sett..
Må gott!
Kram Allis