lördag 28 maj 2011

Jordgubbsröd lördag .......


.......... snart dags för prisutdelning och grillfest på golfbanan ;D Inte då för att jag eller maken har spelat men väl sonen tillsammans med vänner.


Vi har haft en lite lugnare dag, lång sovmorgon och lite småpyssel hemma. Dottern och hennes kurskamrater filmar i dag också, sen i morgon är det dags för mig att agera igen :o det gäller ju att vara utvilat då.


I dag njuter vi av jordgubbar, ett glas rosé och lite ostfyllda smördegsplattor. I normala fall är jag ganska skeptisk till roséviner, men det här köpte jag på tips från både Aftonbladet och Lantliv, "2010 Mulderbosch rosé".

Ha en alldeles förträfflig lördag. Tjingeling

2 kommentarer:

4U2 sa...

Vad gott! Grillat blir det här säger maken, det är varmt (16 tycker inte jag är varmt) ... men nåja, grillat är gott! :)
Smaklig måltid!

Anonym sa...

Tack för titten.
Hoppas allt är bra med dig också.

Vilka Härliga jordgubbsbilder du bjuder på!
Önskar dig en Trevlig Mors-dag!

Kram Therese/ Huset vid ån