fredag 27 maj 2011

Fredag med udda nöje ........


......... så var det fredag igen, upp i ottan för att utnyttja dagen till fullo.
Först jobb, så klart, sen hem för en snabblunch. Sen Kalmar - jaa det är inte klokt, känns snart som jag tillbringar min lediga tid i bilen! Men den här gången var syftet något helt annat än shopping :o


Skådespeleri och filminspelning stod på schemat - just det på schemat. En av de sista kurserna dottern har på sitt första år som student på Journalistik och mediaproduktion är just filminspelning. Härom dagen konstaterade de med små-panik att de saknade en skådespelare - det fanns ju inte mycket till val. Den här helgens sysselsättning ät därmed inplanerad, men inte riktigt som jag hade tänkt ;p


Nu sitter jag framför TV:n med datorn i högsta hugg - jag ska hålla mig vaken till midnatt för att - köra bil igen  - den här gången till Karlskrona och hämta maken som varit på försommarfest.

Ha en alldeles underbar fredagskväll. Tjingeling  

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej och ha en trevlig skön helg !
I bilen,i TV-soffan eller någon annanstans.


Kram Mi