lördag 30 april 2011

Utflykts-lycka ......


........ mhmm, Karlskrona i går igen ;D Dotterns glasögon var äntligen klara, så snygga sen ...... Så det fick bli en liten glass för att fira, sen att glass just nu är det enda hon kan äta ..... det är en annan historia.


Jag som ALDRIG kan hitta några snygga kläder, hittade ÄNTLIGEN en "skjort-klänning" i min stil. Härligt somrig, passar både till jeans, leggings och givetvis till sommarbruna ben. Jippieee!!


Att det dessutom är samma röda färg som mina Converse gör ju absolut ingenting ;p.


Inte nog med det! Vi skulle handla rhododendronjord, å va ramlade jag över då? Ett citronträd och dessutom tillvettigt pris. Ni som följt min blogg vet att jag är svag för just citrusträd, så lyckan blev fullständig!


I dag blir det till att plantera om citronträdet i en större kruka och plantera vår nya Magnolia Sieboldii, som maken fick av sina forna kollegor som "tack å hej"-present.

En helg som börjar på det här sättet, kan ju inte bli annat än perfekt!! Enda smolket i bägaren är dotterns enorma tandvärk, som tandläkaren ska få äran att göra något åt på måndag (tur att det finns hyfsat akuta tider att tillgå).

Njut av det underbara vårvädret och ha en underbar lördag. Tjingeling

Inga kommentarer: