torsdag 7 april 2011

Nu är det snart .......


........ ganska snart, PÅSK. Jag börjar faktiskt tro att vi kommer att ha massor av blommande påskliljor. Det är ännu bara de minsta, minsta som börjat blomma.
Ris är intaget för drivning, men tar nog in lite till för att gardera mig, körsbärsblommor vill jag ha på bordet på påskafton.


Ägg, ägg är bara ett MÅSTE på påskafton. Önskar nästan att jag hade några egna höns som kunde skänka mig mitt dagliga ägg. Det är tur att det finns andra som har glada, fria höns som ger goda ägg ;D

Jag har faktiskt tagit mig i kragen och letat efter lite påskfint att ta fram, men jag förstår inte...... Hur kan de va så svårt .......... Lovade mig själv förra året att märka upp saker och ting - gjorde jag det? Jag hittar nog ändå! Ha, ha, ha ...... låt mig hånflina :-) Med lite tur har jag nog hittat det jag vill till påskafton :o

Här vankas snart US Masters....... ja, golf ni vet! Ha en underbar torsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Stina sa...

Jag skulle också vilja ha egna höns. Det är ju så mysigt.:-) Kram Stina