torsdag 24 februari 2011

Vårkänning - eller bakslag .........


........ är det inte fantastiskt så säg? I går -22 grader idag -8 grader vid samma klockslag och samma position. Det måste vara vår, eller........?


En sak är säker, min sten är långt under isen just nu. Jag har fortfarande svårt att fatta det här med reglerade vattenflöden! En meter hit eller dit..... Ja, men det är ju jättestor skillnad. Om vi dessutom adderar temperaturskillnaderna, och vad de gör med vattennivån...... Helt klart är att stenen är under isen :(

Tur att jag inte är en vattensalamander!!!! Ha en bra fortsättning på onsdagskvällen. Tjingeling

3 kommentarer:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

En sväng in för att säga hej från Mi

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jisses vilka mängder vatten, har har allt försvunnit och det är bara frusen mark och en grasmatta som är väldigt långt ifrån grön..

Ha de
Kram Anna

Stina sa...

Jag vill inte ha vinter mer! Punkt slut!:-D
Kram Stina