måndag 7 februari 2011

Jag bara .........


 ....... tänkte lite!
Jag har på senare tid haft fler besökare än vad jag är van vid. Några av er känner jag, men de flesta vet jag inte alls vilka ni är eller om ni återkommer. Jag blir så himla nyfiken , skulle va himla kul att veta vilka ni är :-)


Skulle det funka med en liten muta, kanske. Men schhhhhh...... mutor är väl inte tillåtet, va? Om jag lyfter lite på locket?? Kan jag fresta er då? Lugn det finns fler, det blev i alla fall två lager.


Eller måste jag köra ett urgammalt trick? -"Får jag visa er mina etsningar?" Inte för att jag har några då, men jag har annat konstigt :o Om vi börjar i matsalen .......


........en av mina examensuppgifter på fotoutbildningen, dessutom i jätteformat. Nehej ....... 


Men om ni vänder på er istället, ser ni den här, mer lockande kanske? Trodde nog det! Senaste vinsten från konstföreingens utlottning.

Mer bjuder jag inte på för stunden. Ha en underbar måndag. Tjingeling

2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Hej hej hallå, här behövs ingen muta, jag kan skriva en rad ändå, hittade in hit via Fabriken. Det är alltid lika roligt att upptäcka nya bloggar, om mig kan du läsa om i min blogg
http://elviraspekulerar.blogspot.com

Ha det bra

//Elvira

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !
Ja, Du det var en bra fråga, det vet jag inte men det var i början, startade tror jag i maj och utökade vartefter. Så den 31/7 -10
Den före Dig är sommaråretrunt. o. den efter Dig är enn.kokk.se/ för att få hjälp med Melodikrysset.Lönnbacka,lilla blanka,annapå päronkulla,/teklamaräng o.violas romantiska hem
alla har jag daterat 31/7-10

Min Dotter sa, Men Mamma har Du skrivit på papper, Du har ju datorn.Hur skulle jag annars få reda detta.Jag gör väl som jag vill.
Är Du nöjd.Vet inte var ifrån jag började
Kan ha varit Annorlunda ting så har jag vandrat, och hittat den ena finare än den andra, ville bara ha fler och fler fick inte nog.
Sist jag kollade hade jag 184 bloggar som jag följer.Så det tar lite tid innan jag är tillbaka på C igen.Så har jag som Du kanske vet, tre själv.

Kram Mi