tisdag 25 januari 2011

Tisdag .........

Armatur från Mora

.... jaha, nu tror ni att jag håller på att lära mig veckans dagar ;-) Men så är det minsann inte - det är dags för Fabrikens tisdagsbild.


Vi har inget lyxigt spa, ingen jacuzzi, näe inte ens ett badkar. Men vi har dusch!! Åh vi är så nöjda med den.

Handfat och pelare Svedbergs, armatur från Mora

Vi var tvungna att trycka in duschrummet på en ganska liten yta. Vi har valt att göra det relativt tidlöst, då vi har ett 40-talshus.

WC från Ifö

Det nya duschrummet är helt utan fönster, istället är det en blästrad glasdörr för att släppa in ljuset från det stora fönstret mot balkongen.


Jag saknar inte badkar - för jag tillhör dem som älskar att bada i havet!

Jaa, det var mitt bidrag till tisdagsbilden, går gärna in till Fabriken om du vill ha mer inspiration på temat BAD.

Ha en underbar tisdag. Tjingeling

3 kommentarer:

LissenTo sa...

Ett riktigt fräscht och fint badrum, måste kännas jättehärligt. Även att bada i havet :-).

Ha en skön tisdag!//Lissen

Carina sa...

Kul tema - att titta in i badrum!
Gillar verkligen det fina rutiga golvet...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Petronella sa...

Vilket fint badrum! Kul att du tänkt på att huset är 40-tal och inte gått loss för hårt med modernt och sånt som man riskerar att tröttna på.. Smart! Må så gott //Petronella